- Már mindent elöntött a liberális szenny, a színházakban buziság van! - ellentüntet lila fejjel az árpádsávos dörnerista.

- Értem én - így a riporter - de milyen színdarabokra tetszik gondolni?

- Én nem járok színházba, te buzi köcsög! Én a magyar kultúráért tüntetek, érted már, bazmeg? Namost elhúzol innen a mikrofonoddal, vagy szétbasszam a libsi fejedet?

 

Mi a baj Wass Alberttel? - kérdeztem egy korábbi posztban.
Plasztikusabb válasz jön a következő kisfilmben egy echte Wass-fantól:

 

Különben meg

"a víz szalad, a kő marad.
A kő marad!!!"

 

 

 

71113188

A bejegyzés trackback címe:

https://medwe.blog.hu/api/trackback/id/tr514055095

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Tanúsító · http://enta.blog.hu 2012.02.03. 06:12:29

Irigylem sajátmagunkat!
Ritka gazdag kultúrájú egy nép vagyunk, és még büszkék is vagyunk rá, mint a táncházra, kalocsai pingálóasszonyokra, meg a túrórudira.

Mdavid89 · http://iranynewyork.hu 2012.02.03. 09:34:31

A legbutábbak szélsőjobbra húznak. Ez mindig is így volt, mit lepődünk meg ezen?

Mérges 1234 2012.02.03. 09:42:06

Szép, szép.

Bár a balos tűntetéseken is találni hülyéket.

Az arányokat nem tudni pontosan.

TH 2012.02.03. 09:47:50

Ezek zseniális videók, de nem volt senki, legalább egy ellenpéldának, aki legalább nagyjából képben volt a színház korábbi és jelenlegi műsorával?

A bóvli kormány most már a lottóval is csal!! 2012.02.03. 09:55:15

Amikor 2006 szeptemberében 69,4 millió svájci frank névértékű kötvényt bocsátottak ki H.vásárhelyen, és az adósságot megtestesítő papírokat az Erste vette meg az önkormányzattól, a lépés az akkori 174 forintos frankárfolyamon 12 milliárd forint többletforrást jelentett a városnak.
Az Állami Számvevőszék (ÁSZ) 2009-es jelentése szerint a város Lázár megbízásából 2007. szeptemberében és októberében hatszor kötött devizaeladási ügyletet, ezekkel összesen 187 millió forint árfolyamnyereséget és opciós díjbevételt zsebelt be az önkormányzat.

A NYERESÉGET MIÉRT NEM PRÓBÁLTA MEGOSZTANI, ELFELEZNI ez a jellemtelen, sz.rjankó?

A kötvénykibocsátásból eredő kockázatokat (ilyen például az árfolyamkockázat vagy a kamatlábkockázat) mindig a kibocsátó vállalja, ezért kedvezőbbek és rugalmasabbak a kötvény feltételei, mint egy „sima” hitelnek. Ezért ezt normális esetben a bankok sem átvállalni, sem megosztani nem tudják és nem is szokták, de a határidős devizaügyleteken elért nyereségből sem kaphatnak. Ráadásul az, hogy a forintgyengülés miatt egy önkormányzatnak a kötvény visszaváltásakor többletköltsége van, nem jelent a banki oldalon extra nyereséget.

Ilyen a sunyi fideszes gondolkodás, a jó az nekem jár, a rosszért meg más a felelős!

Budai kopó Gyula azonnali vizsgálatot és függesszék fel Lázár „hazárdőr, sz.rjankó” Jánost!

KopaszMercis 2012.02.03. 10:05:11

Kemeny... olyan mintha egy parodia lenne.

ORIASI :)

Magyar kultura.. turboungarisevircsaft hajra fiuk lanyok! :)

TH 2012.02.03. 10:05:51

Na meg tényleg kíváncsi lennék arra, hogy a másik oldalon tüntetők vajon mit mondtak volna hasonló kérdésekre. :-)

tintamin 2012.02.03. 10:09:40

Óriási!

Kuttúra :DDDD

A magyar közoktatás eredményeinek nyilvános ünnepe.

☉ ☾ 2012.02.03. 10:10:26

A fejétől bűzlik a hal.

KopaszMercis 2012.02.03. 10:11:50

@TH:
Miert? Mennyire kell ignorans ciganyszarnak lenni ahhoz, hogy az egyetlen mentsvarad a "bezzeg a masik" erv.. de tenyleg?

Ne legyel mar ennyire igenytelen... engem is bemocskolsz, mert kozos az anyanyelvunk :P

TH 2012.02.03. 10:13:17

@KopaszMercis: látom write-only módban vagy. Engem csak érdekelne, hogy ott miket mondtak volna, most ez is baj? Ez nekem nem ÉRV volt, mivel nem tudom, hogy azok a tüntetők mennyire voltak képben (remélem, hogy jobban), de ÉRDEKELNE. bocs. idióta.

Kutchek (törölt) 2012.02.03. 10:17:37

-20 fokban kimenni tüntetni nem vall ép észre. Se így, se úgy.

morpho 2012.02.03. 10:20:44

@TH:
De most tényleg, ha a másik oldalon se tudtak volna kinyögni egy épkézláb mondatot a színházról, akkor jobban alszol, mert akkor mindenki bunkó?

TH 2012.02.03. 10:21:40

@morpho: nem, ellenkezőleg, azt szerettem volna látni, hogy a másik oldalon értelmesebb emberek tüntetnek...attól igen, jobban érezném magam egy kicsit.

Vid ispán 2012.02.03. 10:23:55

Tény, hogy nem vágja az ész a falhoz a megszólalókat, de a zsidóknak így is maradt még elég színház, nem értem mit sírnak annyit ezért az egyért, ami ráadásul az egyik legkisebb és legeldugottabb. Különben sem kötelező oda járni, ha nem tetszik az igazgató, vagy a műsor.

fénycsepp 2012.02.03. 10:25:18

a magyar író magyar darabokat írjon...ez cukiságba vagy subbába való!
remélem, senki sem olyan naiv a blogot olvasók közül, hogy meglepődne a videók tartalmán.

Augustin 2012.02.03. 10:32:31

@TH: Ugyan miért lett volna, ha politikailag nem érdekelt abban a riporter. Olyan videót te is tudnál készíteni, hogy végigjárnád a legprimkóbbnak látszó balos ismerőseidet, a művelteket elegánsan kihagyod és úgy tálalod a nézőknek, hogy látod, ilyenek a baloldali szavazók. Sőt, ha oda szavazol ezekkel azonosulsz...

Én is hallottam olyat is aki annyit tudott kinyögni, hogy ööö... izé a Gyurcsány na, az majd megmutatja a hülye náciknak!!!

tundrazuzmo (törölt) 2012.02.03. 10:33:22

Zsidózni azt tudnak, de azt nem tudják, hogy miért vannak az utcán. Agyatlan tömeg.

Egyébként ettől még a buzi Alföldi húzzon a fenébe, meg az összes liberális újraértelmező is.

Ja, és a színház is. Úgyse járok oda, T V-t se nézek, nem kell kultúra. Magyar erkölcs kell, meg tartás, meg értékek, megdonáldsz.

nemigazmá 2012.02.03. 10:34:13

Váháháháháháhhhháááá!!! Mini atombombát a férgeknek!!!

Őőőőőőő... asszem azér' mer'..... a magyar kultúra.... ŐŐŐŐŐ... DörnerAlbertGyulaWass...!!!

A kurva életbe, a belem kifordul ezektől a patkányoktól. Előbb ölelnék meg egy leprást mint egy ilyen állatot. Még elkapnék valami agyat támadó parazitát! Pfejjjj! Agyhalott zombi férgek! ÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁ!

DillingerEscapePlan 2012.02.03. 10:39:56

@Mdavid89: "A legbutábbak szélsőjobbra húznak. Ez mindig is így volt, mit lepődünk meg ezen? "

tévedsz. a legbutábbak a balliberálisok felé húznak. utána következő szint csak a szélsőjobb.

waze 2012.02.03. 10:44:44

a videók analógiájára:
magyar seggbe magyar lóf@szt.

trollhunter89 · http://trollhunter.blog.hu/ 2012.02.03. 10:47:59

Ezzel is csak az a baj, hogy nem tudni mennyire megszerkesztett a dolog, mennyire van megvágva. Lehet, hogy kiválogatták a 10 leghülyébbet.
Ez kb. olyan mint amikor az Operás tüntetésről az MTV az üres utcát rakta be háttérnek.
Egyetértek azzal, aki azt mondta hogy egy ilyen videót egy baloldali tüntetésen is lehetne csinálni.

Amúgy simán elhiszem azt is hogy az Új Színház most sikeres lesz. Tényleg presztizskérdést fog csinálni belőle a jobboldal, hogy teltház legyen.

tundrazuzmo (törölt) 2012.02.03. 10:48:39

@waze: Ezeknek már az sem kell. Magyar szöveghez magyarázat!
Az kell nekik.

tatamin 2012.02.03. 10:49:14

Medwe, itt a hó, fagy ezerrel, egy szó se arról a szokott helyen, hogy mi van, látott-e valamit, kiment-e egyáltalán? Mindezek helyett itt röntyöli ezeket a derék nyilasokat... Lenne szíves a mulasztását sürgősen pótolni és fasisztákat nem saját kővel fenyegetni...

TH 2012.02.03. 10:50:54

@Augustin: mondjuk nem hiszem, hogy a fenti tömegben sokan lettek volna, akik ennél értelmesebben bírtak volna nyilatkozni, de jó lenne tudni, hogy találtak-e vagy sem.

Egyébként az elég kiakasztó, hogy egyszerűen csak utaltam arra, hogy egy kicsit kiegyensúlyozottabb is próbálhatott volna lenni a riportok készítője, azzal, hogy keres és bemutat értelmesebb emberkéket ezen tüntetők között, ha vannak, és meginterjúvol pár tüntetőt a másik csoportosulásban is...és ez elég volt arra, hogy 'ignorans ciganyszar" legyek. mókás.

Sólyom Tomi 2012.02.03. 10:51:10

Felelősségteljes hazafi nem nézi, hogy van-e lövése hozzá, ami folyik éppen. Ha a Haza hívja, megy. Jól is néznénk ki, ha a katonák meg akarnák érteni, miért folyik egy háború, mielőtt lőnek az ellenségre.

csárli hárper 2012.02.03. 10:51:30

a fogyatékosokat nem szép dolog kigúnyolni...

milyen szép a Vértes, ó 2012.02.03. 10:51:31

De most legalább eltalálták, hogy hova kell menni -- nem hagyták, hogy félrevezesse őket a kampósorrú média!

Démonmac1 2012.02.03. 10:52:16

Szomorú látni, hogy a Dörnerpártiak, hosszú idő óta először láttak színházat közelről.
Kívánom nekik, hogy járjanak oda, sokat, a focimeccsek helyett is.

milyen szép a Vértes, ó 2012.02.03. 10:52:56

@Dr. csárli hárper:

Akkor sem, ha a tévébe' dicsekedik vele? ;-)

TH 2012.02.03. 10:53:07

@tundrazuzmo: "Magyar szöveghez magyarázat!" És angol szöveghez angolázat!
bocs. :-)

Martian (törölt) 2012.02.03. 10:54:01

"valódi liberálisként" azt mondom, hogy legyen színháza az "erős magyarságtudatnak" (is)... akik most tüntetnek érte, menjenek is el művelődni ezekből a szerzőkből, darabokból és tartsák el a színházat.

A Kárpátok Ostora 2012.02.03. 10:54:36

@DillingerEscapePlan: Hát ezt most nem értem, ha annyira buták a balliberális zsidó férgek, hogyan képesek kiszipolyozni és létében fenyegetni a magyarságot?

milyen szép a Vértes, ó 2012.02.03. 10:56:58

@A Kárpátok Ostora:

Ugyan, khérlek, a mélyidiótáknak sosem jelent gondot akár egy mondaton belül ellentmondani maguknak -- az a te bajod, khérlek, hogy a hétköznapi igazságfogalom alapján próbálnál dolgozni, az ő világukban meg az az állítás igaz, amely úgy kezdődik, hogy 'a rohattzsidók'. ;-)

DillingerEscapePlan 2012.02.03. 10:57:09

@A Kárpátok Ostora: nem beszéltem zsidókról. ballibek felé húzókról beszéltem.

Logan Grimnar 2012.02.03. 10:58:05

Jópár seggfej volt az ellentüntetők között. De ugyanezen a szinten voltak a tüntetők is. Csak persze a poszt írója, mint igazi kommer orosz barnamedwe a mocskosnyilasnácikat mutatja be, a selypítő, Taigetosz-pozitív, nyomoronc ballibantakat nem.
Szép munka volt elvtárs!

milyen szép a Vértes, ó 2012.02.03. 10:59:50

@Logan Grimnar:

Kihagyta a selypítőket, nemsemmi. :)))

DillingerEscapePlan 2012.02.03. 11:05:53

@milyen szép a Vértes, ó: semmi bajom a zsidókkal, és ha visszaolvastál volna, látnád hogy sose zsidóztam. a buta emberek azok akik a ballib felé húznak, mert nem jöttek még rá, hogy a világ rákfenéje a szocializmus és a liberalizmus főleg, és csak utána a fasizmus. persze mindhárom rossz, de a leges legrosszabb a liberalizmus, az dönti pusztulásba az emberiséget.

csárli hárper 2012.02.03. 11:07:56

@milyen szép a Vértes, ó:
csak odacsapódtak a tömeghez, látták sokan vannak biztos balhé van, ott a helyünk, mindegy mi csak mocskoszsidózni lehessen.....

trollhunter89 · http://trollhunter.blog.hu/ 2012.02.03. 11:08:42

@DillingerEscapePlan: miért dönti pusztulásba a liberalizmus az emberiséget?

ZX 2012.02.03. 11:09:23

@DillingerEscapePlan: A liberalizmus dönti romba a világot? Ezzel elárultad, hogy valójában gőzöd sincs pontosan mit is jelent a szó, és mit is köszönhetünk a liberalizmusnak. Vagy te petőfit is egy mocskos ballibnek tartod? Ha igen akkor nem szóltam.

[c] 2012.02.03. 11:09:25

@TH: Nézd, ez a "másik oldal vajon" rendszerint sikamikálást szokott jelenteni, vagyis kísérletet arra, hogy a relativizálással megkérdőjelezzék az eredeti kijelentés, vélemény igazságtartalmát. Ez logikailag abszolúte téves, mégis be szokott jönni az egybites közönségnél.
Leggyakoribb formáját valósínűleg ismered: "a zsidóknak bezzeg szabad?"

ZX 2012.02.03. 11:11:59

@ZX: Petőfit természetesen

DillingerEscapePlan 2012.02.03. 11:12:37

@trollhunter89: azért mert életben hagyja a selejtet, eltartja a gyilkosokat, élteti a devianciákat, felpuhítja a törvényeket.

trollhunter89 · http://trollhunter.blog.hu/ 2012.02.03. 11:14:20

@DillingerEscapePlan: a selejtet eszerint el kéne pusztítani? Ki a selejt? És ami még fontosabb ki döntse el, hogy ki a selejt?

DillingerEscapePlan 2012.02.03. 11:17:03

@trollhunter89: mondok egy példát:

"Összeszurkálták a fejét annak a kisfiúnak és édesanyjának, akikre szerda este törték rá az ajtót ismeretlenek.

– Pillanatok alatt történt minden, szinte fel se fogtam, hogy az életünk forog kockán. Miután minden értékünket felmarkolták, azt hittem, vége a borzalmaknak. De ami ezután következett, senkinek sem kívánom. Nem volt nekik elég a pénz és az ékszer, rám és a fiamra támadtak. Örömüket lelték abban, hogy kínoznak minket. Késsel csak a fejünket szurkálták. Ötször Levi fejét bökték meg, háromszor az enyémet – sírta el magát az asszony, aki soha nem felejti el gyermeke rémült arcát."

ezeket hívják selejtnek. normális világban az ilyen bűncselekmények elkövetőit nyilvánosan kerékbetörnék, minden csontjukat szétzúzva vernék őket halálra és lejátszanák este a híradóban mindenki okulására. ehelyett kényelmes börtönéletre számíthatnak a liberalizmus jegyében.

ZX 2012.02.03. 11:18:24

@DillingerEscapePlan: Deviancia alatt mit értesz? A füvezést pl.? Az alkoholizmus persze konzervatív szórakozás ugye? Vagy például konzervatív módon agyon lehet verni az asszonyt meg a kölyköket ugye?

béla a görög (törölt) 2012.02.03. 11:19:01

Mit vársz attól aki a
"szeretnék szántani, hat ökröt hajtani" dalon szocializálódott és még komolyan is vette :)

Bekerül a városba, körbenéz, azt se szántóföld se ökör.

[c] 2012.02.03. 11:20:13

@DillingerEscapePlan: Mi az a deviancia? A homoszexualitás, fogadok.

trollhunter89 · http://trollhunter.blog.hu/ 2012.02.03. 11:21:17

@DillingerEscapePlan: én rengeteg liberális embert ismerek, aki halálbüntetés-párti. Szerintem manapság ez a két fogalom nem kapcsolódik olyan szorosan egymáshoz. Ma pl. az országgyűlésben a Jobbik kivételével minden párt halálbüntetés ellenes. Pedig a Fidesz vagy az MSZP nem igazán liberális párt.

[c] 2012.02.03. 11:23:56

@DillingerEscapePlan: Én liberális vagyok, mégis halálba küldeném az ilyet. Akkor most nem vagyok liberális?

ZX 2012.02.03. 11:24:59

@DillingerEscapePlan: Tájékoztatásul közlöm,hogy a konzervatizmus az nem egyenlő ám a diktatúrával. Csak szólok.
Én halálbüntetés párti vagyok, pedig inkább liberális a szemléletem. Na akkor hogy is van ez?

DillingerEscapePlan 2012.02.03. 11:25:10

@tea fan: nincs bajom a homoszexuálisokkal, freddie mercury sírjára is virágot vinnék ha közelebb lenne. de ha arra járok tuti viszek majd. a deviancia tágabb fogalom az én értelmezésemben, de most nincs időm kifejteni.

pizzaboy 2012.02.03. 11:28:09

@Mdavid89: a magukat intelligensnek gondoló - egyébként semmirekellők - meg balra. Így kerek a világ (Magyarország).

anyahajókabinajtóhajtogató 2012.02.03. 11:28:22

Sajnos csak 3-6 havonta jutok el színházba és akkor már inkább valami vidámat nézek meg. Januárban az új színházban láttam az ájlávjú (így írják) c. darabot. Nagyon jó volt, vidám zenés és négy remek fiatal színész játszott benne. A színház honlapján olvastam, hogy Kerényi tanítványok mind a négyen. Nem lepődtem meg, tudom, hogy tehetséges még ha mutyizik is a fidesszel de leszarom. Jövő héten egy Rudolf Péter , márciusban egy Kern darabra vettem jegyet, most próbálok majd havonta eljutni színházba. Végülis olcsóbb mint egy mozi csak nehéz megoldani a logsztikát a meló meg a 3 gyerek mellet.

A videókon látható primitív gyökereknek üzenem, hogy ne adja az isten, hogy bele kössenek egy olyan liberálisba mint én. Csak addig vagyok liberális amíg tiszteletben tartanak utána radikális leszek és egy radikálissá vált liberális felér 1000 kis megélhetési fasisztával!

frankyf*ckin4fingers 2012.02.03. 11:32:25

@morpho: hm. azért ha onnan is jött volna egy ilyen böfögéshalmaz, akkor nem ugyanez lenne a konkluzió, ebben talán egyetérthetünk.

persze nem olyan nagy trükk innen ilyet, onnan olyat összeválogatni, épp szándék szerint.

[c] 2012.02.03. 11:32:31

@DillingerEscapePlan: Értem, elnézést kérek a belemagyarázásért.

Augustin 2012.02.03. 11:36:37

@TH: Ja, a toleráns liberális értelmiség... Még mindig nem jöttek rá, miért veszítették el a hitelüket, de ahogy elnézem, még kitart két válsztáson át...

Logan Grimnar 2012.02.03. 11:37:57

@DillingerEscapePlan: mindegy, hogy milyen köntösbe öltözik, a liberalizmus a legveszettebb eszmerendszer, még a kommunizmuson és a nácizmuson is túl tesz. De azoknak, akik nem értik a mélyebb összefüggéseket, nagyon nehéz ezt elmagyarázni. Türelmet kívánok neked hozzá!

Augustin 2012.02.03. 11:39:21

@ZX: Petőfi a kissebbségeket egyszerűen csak tetveknek nevezte... Olvass sokat!

PiszkosFreddy 2012.02.03. 11:39:24

@DillingerEscapePlan:
"tévedsz. a legbutábbak a balliberálisok felé húznak. utána következő szint csak a szélsőjobb."

Na,ezzel a hozzászólásoddal is Mdavid89 igazságát támasztottad alá.

Dr. No 2012.02.03. 11:42:39

@DillingerEscapePlan: Te most ugye tkp. nem hittél szemednek?

Dr. No 2012.02.03. 11:43:32

@Dr. No: Egy "a" kimaradt, helyesen "a szemednek".

I-brahi 2012.02.03. 11:44:13

Milyen érdekes, hogy a Dillinger és Logan félék azt a liberalizmust kritizálják kőkeményen, amely a kommunizmussal és a nácizmussal ellentétben engedi őket szóhoz jutni... ezen gondolkodjatok el, mielőtt hülyeségeket irkáltok.

ZX 2012.02.03. 11:46:01

@Augustin: Jah, szinte az összes megnyilvánulása ilyen széljobber volt. Értem én. Olvass sokat! :P

@Logan Grimnar: Még jó, hogy van egy ilyen ember mint te aki érti a mélyebb összefüggéseket.

trollhunter89 · http://trollhunter.blog.hu/ 2012.02.03. 11:46:25

@Logan Grimnar: Szerintem egy ilyen állítás azért legalább néhány érvet megérdemelne. Olyanokat én is tudok mondani, hogy a vizibalett még a fasizmusnál is rosszabb, de ennek kifejtése túl sok időmet venné igénybe.

DillingerEscapePlan 2012.02.03. 11:47:14

@tea fan: devianciának inkább a mindent megengedést tartom. pl. készítenek szadomazo-kakipisi-animalszex pornófilmeket. ezeket be kéne tiltani. nemkell lelőni senkit aki ilyet művel, de mivel mamár mindeki hozzáférhet ezekhez, főleg az ifjúság, és mivel ezek deviáns viselkedésformák, ezért nem szabad őket nyilvánosan reklámozni. főműsoridőben arról beszél xy megasztár vagyki hogy ő nővé szeretné operáltatni magát meg ilyenek. nem raknám fel műsorra. nem azért mert nem teheti meg, csinálja. de ne reklámozza. ugyanígy a melegfelvonulás is. ártalmas mindenkire nézve. mindenféle deviáns viselkedésformákat mutat a média, arra hivatkozva hogy szabad minden ember, lehet bárki swinger, szadó, travi, akármi. nem azt tiltanám meg hogy lehessen, hanem azt, hogy ilyesmiket népszerűsítsenek a tévék. de az is devianciareklámozás, hogy majdnem minden fókusz-műsorban bemutatnak valami modellcsajt aki befutott. a valódi emberi értékeket nem reklámozzák, nem foglalkozik velük már a kutya sem. nem azért kellene megszüntetni az ilyen műsorokat mert engem zavarnak, hanem azért, mert a felnövekvő nemzedékre, akiknek már nagyrészt nincs rendes családjuk, nagyon káros hatást gyakorolnak. egyszerűen vannak dolgok, amik lehetnek, de nem kell őket népszerűsíteni, se uszítani ellenük. most csak nagyvonalakban tudtam kifejteni mert nem érek rá, de kb. értheted mire gondolok.

PiszkosFreddy 2012.02.03. 11:47:21

@pizzaboy:
Érdekes érv,jellemző elintézési mód.

Martian (törölt) 2012.02.03. 11:47:59

@Logan Grimnar: a manapság emlegetett liberalizmust "műliberalizmusnak" tartom, amely doktríner módon gondolkodik... a valódi liberalizmus tiszteli a szabad akarat kifejeződését (még ha nem is ért ennek minden formájával egyet) és ezzel együtt a tettek következményeinek vállalását is fontosnak tartja.

Logan Grimnar 2012.02.03. 11:48:15

@trollhunter89: érveket már kaptál dillingertől. Olvasd, gondold át, értelmezd.

trollhunter89 · http://trollhunter.blog.hu/ 2012.02.03. 11:50:49

@Martian: Szerintem is van manapság egy rosszul értelmezett liberalizmus. Olyan álszent mint egynémely vallás... sajna emiatt van az összes vállaltan liberális gondolkodónak rossz híre.

room_101 2012.02.03. 11:51:38

Ezt hívják úgy, hogy méretes kisebbségi komplexus orbitális túlkompenzálása.

dolgozni kék 2012.02.03. 11:52:55

a világ a globális szocializmus felé halad. jobb lesz megbékélni a gondolattal. vagy a háborúval.

Az igazi Sipi - Citizen of European Union (törölt) · http://www.youtube.com/results?search_query=ud+zrt 2012.02.03. 11:53:20

@DillingerEscapePlan: az nem jut eszedbe, hogy senkinek nem dogla, sot, kifejezetten tilos megmondania masoknak, hogy mitol erzik magukat jol?

ertem en, hogy teged undorit a szadomaz0okakipisi, mert engem is.

de eszembe nem jutna betiltani. mert megtehetem, hoguy nem nezek oda. ha kotlezo lenne - ahogy te akarod kotelezove tenni a szerinted helyes ertekrendet - meg is olnem oket - ahogy hamarosan ez is elofordulhat a sajat ertekrendjet eroltetokkel - de amig NEM KOTELEZO, addig hagy eljen...

fogd fel szepen, hogy a vilag erteket nem te, vagy a papod, vagy a vezered hatrarozaa meg. mindenki valaszthat maganak. es nem szolhattok bele. es meg fogjuk vedeni mindenki sszabad valassztasi jogat toletek.

akar teteszik, akar nem, a szabadon valasztott kaikpisiszadomazo ertekesebb, mint barmilyen eroszakkal kicsikart ertekrend

Logan Grimnar 2012.02.03. 11:54:06

@Martian: igazad van. Sajnos pont emiatt utáltam meg a liberalizmust, hogy képviselőinek 99%-a "műliberális".

Sütemény1975 2012.02.03. 11:54:16

@Mdavid89: okoska, láttál te már riportot nyugdíjas, balos tüntetővel?

trollhunter89 · http://trollhunter.blog.hu/ 2012.02.03. 11:54:59

@Logan Grimnar: ezek szerint te csak egy szurkoló vagy? Mindenben úgy gondolkozol mint Dillinger? Amúgy ha megfigyelted neki válaszoltam is, méghozzá érvekkel.

Amúgy itt senki nem azt mondja, hogy a liberalizmus az egyetlen üdvözítő út. Sőt...

Viszont az a kitétellel, hogy rosszabb mint a fasizmus (náci haláltáborok) és a kommunizmus (szibériai haláltáborok) az nem lett igazából alátámasztva.

bekaphattyuk · http://bekaphattyuk.blog.hu 2012.02.03. 11:55:19

A liberalizmus azon formája jó amelyik nem árt egy másik egyénnek, és a közösségnek. A totális szabadság az teljes káoszhoz, másokon való átlépéshez vezet a saját egyéni szabadságunk nevében, ráadásul ideológiailag megalapozva, ami már valami egészen másra emlékeztet. Igaz-e. Legjobb esetben anarchiához vezet, amiről még nem tudjuk, hogy működhet-e. A szabadság túlzott korlátozása megint nem jelent semmi jót.

Látni kell, hogy egy adott elv túlzott erőltetése átfordíthatja az ellentettjébe, tekintve, hogy az ember milyen. Elég csak az itthoni "kommunizmusra" gondolni.
A legtöbb elvrendszer, ami valamiféle szervezett társadalmon értelmezett, nagyon nehezen fenntartható, mert az alapvető állati ösztönök, még mindig igen erősek az emberben. Majd elmúlik, kell még pár 10/100 ezer év hozzá.

Addig meg talán abban reménykedhetünk, hogy a különféle szélsőségek egymást kiegyensúlyozzák, ahogy tesszük minden nap, akár csak a kommentek terén is. Idővel talán közeledik az álláspontok többsége, és kialakul egy értelmes konzisztens elvrendszer, ami mentén normális társadalmat lehet építeni.

A legfontosabb elv: az emberi alapjogok, az egyenlőség. Ha ezen nem lépünk át akkor oké lesz minden. Aki ezt támadja bármilyen formában, az kolonc amit le kell rúgnunk.

A fentiek miatt nem kell halálbüntetés (élethez való jog, de főleg a téves ítéletek miatt, egy ártatlan kivégzése mérhetetlenül nagyobb bűn, mint sok bűnös életben tartása), vannak szeméttelepek, vannak bányák (bár itthon nem sok), veszélyes, ártalmas munkakörök az elítéltek dolgozzanak, ezzel kompenzálják amit tettek. A büntetések legyenek reálisak. Gyilkosságért, annak kísérletéért járjon tényleges életfogytiglan.

Az igazi Sipi - Citizen of European Union (törölt) · http://www.youtube.com/results?search_query=ud+zrt 2012.02.03. 11:55:36

@dolgozni kék: a szabad verseny, a szabad tokearamlas, a globalizacio, ezek nem szocialista, hanem kapitalista ertekek. ertem en,hogy ebben az orszagban a magukat jobbosoknak vallok kadaristake s a balosok kapitalistak, de ez itt van elbszava, ahol a helyen mukodik avilag ott amit te szocializmusnak ertekelsz igazabol kapitalizmus:-)

DillingerEscapePlan 2012.02.03. 11:55:40

@Dr. igazi Sipi - A Magyar Köztársaság Állampolgára: megvannak arra a pszichológiai szakvélemények, hogy egy gyermek fejlődésére nézve mi minősül károsnak és mi nem, akárcsak arra, hogy mit tekintünk deviáns viselkedésnek és mit nem. ezt nem politikailag, hanem orvosilag el lehet szépen dönteni szerintem.

trollhunter89 · http://trollhunter.blog.hu/ 2012.02.03. 11:58:24

@DillingerEscapePlan: Már ne is haragudj, de szerintem Te nem a liberalizmus ellen vagy, hanem a liberalizmus mindenek felett való érvényesítése ellen. Amiket itt elmondasz az szerintem mind belefér egy egészséges konzervatív-liberális világképbe - ezzel egyébként én is nagyon azonosulni tudok.

Plumper_ 2012.02.03. 12:00:42

rohadékok, nyilas gyilkosok utódjai!
van pofájuk még most is ugyanúgy zsidózni, mint 1944-ben, amikor kifosztották majd deportálták, utána Dunába lőtték a magyar zsidókat.

pizzaboy 2012.02.03. 12:03:28

@PiszkosFreddy: érvelni? minek... vitában szoktak érvelni. Ez maximum veszekedés.

Az egész egy gerjesztett műbalhé, és pár ezer emberen kívül senkit sem érdekel.

Augustin 2012.02.03. 12:05:19

@ZX: :DDD Nem azt írtam.
Nemcsak az olvasmányaid mennyiségét kell növelni, hanem a minőségét is, plussz szövegértést gyakorolni.

Martian (törölt) 2012.02.03. 12:05:31

@Dr. igazi Sipi - A Magyar Köztársaság Állampolgára: "a szabad verseny, a szabad tokearamlas, a globalizacio, ezek nem szocialista, hanem kapitalista ertekek. "

A szoc-cal ellentétben a kapitalizmus nem ideológia, dogma, hanem eszköz... ahogy pl. egy cipő is eszköz a gyalogjáráshoz.
Ha valahol szorít, ott tágítani kell, vagy ha végképp kényelmetlen vagy elhasználódott, akkor ki kell dobni és venni egy másikat.

DillingerEscapePlan 2012.02.03. 12:05:47

@trollhunter89: nem haragszom. én leginkább valamiféle szabályozott társadalom irányába hajlok, amit tudósok és szakértők szabályoznak, nem a politika. persze ez meg kb. idealizmus, mert sose jöhet létre. ezért kár hogy nem én vagyok a világ ura.

ZX 2012.02.03. 12:07:22

@Logan Grimnar: De akkor az nem a liberalizmus hibája, hanem azoké akik azt félreértelmezik.

TH 2012.02.03. 12:07:45

@DillingerEscapePlan: "pl. készítenek szadomazo-kakipisi-animalszex pornófilmeket. ezeket be kéne tiltani. " Az animalszex-szel értem, mi a baj, és egyet is értek, de a többit BETILTANI? mert akkor nem lesz? árt valakinek? én sem nézem, de ettől még miért kéne betiltani? lelki betegségeken nem betiltással lehet segíteni...

MACISAJT 2012.02.03. 12:08:42

Miért, ezek tán a színházi előadások miatt jöttek?:D

www.origo.hu/itthon/20120201-tuntetes-az-uj-szinhaz-elott.html

Az egyik megszámolta hogy hat oldalágiját pusztították meg a "magukfajták"(ezen hogy hörögtek mikor Balóné írta, most meg jogdíjat sem fizetnek):), előugrott egy "magyar" nevű dramaturg hogy közölje hogy ő zsidó(nagy ész, mi ebben a nóvum, azzal dicsekedj hogy nem vagy az:)), a horváth "ingyen BKV" csaba meg a hanti vilmos "antifasiszta és ellenálló"(wow:D), ja és a mignonkenő forradalmár, valami dániel aki már a böszmének is snassz volt...
Mindez egy SZDSZ-es pártzászlóval(!) spékelve..:D

TH 2012.02.03. 12:09:13

@DillingerEscapePlan: és ha valamit betiltanak, akkor nem jut el a gyerekekhez, ha meg nem tiltják be, akkor minden kölök szado-mazo pornót néz, ugye?

dolgozni kék 2012.02.03. 12:10:07

@Dr. igazi Sipi - A Magyar Köztársaság Állampolgára: azt gondolom, hogy a globalizáció, a szabad tőkeáramlás és a szabad verseny egyfajta zsákutcába jutott. Az utóbbi évtizedek nagy gazdasági boomja elszakadt a fenntartható fejlődéstől. A Föld vagyona vészesen csappan. Már belátható időn belül elfogyhatnak jelentős ásványkincsek, amiket gazdaságosan kiváltani egyelőre nem tudunk. Nap-mint nap olvashatsz arról, hogy háborúzni fogunk a vízért, napi szinten háborúzunk az olajért, a gazdasági befolyásért.
Szerintem a háború csakis a gazdasági lehetőségek korlátozásával, a veszteségek tudomásulvételével és a gazdasági és társadalmi fenntarthatóság bevezetésével lehet.
Ha a szabad kapitalizmust korlátozzuk egy fenntartható útra, akkor az az én olvasatomban az egy globális szocializmust jelent.

DillingerEscapePlan 2012.02.03. 12:11:12

@TH: "lelki betegségeken nem betiltással lehet segíteni... "

igaz, de azzal sem segítesz rajta hogy bárki nézheti bármikor. főleg a kölkök. ezért huss, betiltani. többet használna mint ártana a betiltás.

Logan Grimnar 2012.02.03. 12:11:20

@ZX: igen, ez valóban így van, de szerintem minden eszmerendszer - legyen bár a legüdvözítőbb - csak annyit ér, amennyire azt az emberek, akik követik, képesek megvalósítani.

ZX 2012.02.03. 12:12:37

@Augustin: Honnan tudod kitől mit olvasok? Szövegértéssel meg nem szoktam küszködni pár vitapartneremtől eltérően. (Most nem rád gondoltam spec. mielőtt még félreértenéd.)

PiszkosFreddy 2012.02.03. 12:13:43

@DillingerEscapePlan:

Ha egy gyermeket tudatosan,ésszel nevelsz,soha nem fog idő előtt elromlani,legfeljebb szabad választásaként,felnőttként.A ballib családoknál,ahol egyáltalán van TV,vagy nézik,a gyermeknevelés alapja a többi ember tisztelete mellett a kultúra megismerése,és megszerettetése az utódokkal.Nem a ballib gyerekekre jellemző a valóságshow szereplők viselkedésének modellezése,utánzása.
A szélsőjobbos szimpatizánsoknál csak a más gondolkodásúak gyűlöletét tanulja a gyermek.
Mint ahogy a gyűlöletpolitika általában jellemző rájuk.

TH 2012.02.03. 12:15:06

@DillingerEscapePlan: maradjunk abban, hogy az, hogy a kölök mit néz, továbbra is a szülők felelőssége. azon kívül, hogy a betiltás technikailag is lehetetlen (hogy tiltasz be adott videókat egy pornósite-on pl.), semmit nem segít. Ahogy nem segített amerikában az alkoholtilalom, vagy ahogy sok helyen nem működött az abortusz betiltása, vagy ahogy most sem segít sokat a kábítószerek betiltása, úgy a neked nem tetsző pornók betiltása sem oldana meg semmit. ráadásul azt hiszem, hogy a szado-mazo pornó és társai jelenleg nem okoz jelentős problémát társadalmunkban, hiszen egyrészt csak egy nagyon szűk csoport kíváncsi rá, másrészt azok sem feltétlenül lesznek társadalmunk rombolói.

trollhunter89 · http://trollhunter.blog.hu/ 2012.02.03. 12:15:43

@DillingerEscapePlan: :) én az embereket mindig 2 részre osztom aszerint, hogy ha ők lennének a világ urai, akkor szeretnék-e olyan világban élni, vagy sem. Sajna nem ismerek sok embert, akik átmennek ezen a teszten.

Nekem mennem kell dolgozni. További jó vitát!

DillingerEscapePlan 2012.02.03. 12:15:43

@PiszkosFreddy: de a ballib családoknál nem igaz dicső fényben állítják be a gyermekeknek Orbán Viktort, népünk vezetőjét és megmentőjét szerintem. vagy tévednék?

ZX 2012.02.03. 12:16:14

@Logan Grimnar: Ez igaz, viszont ez azt jelenténé, hogy gyakorlatilag minden eszmerendszer szar, mert még egy olyan sem volt idáig aminek ne lett volna valami negatív hozadéka. Pont az a lényeg, hogy ezeket a negatív dolgokat próbáljuk leredukálni amennyire csak lehetséges.

DillingerEscapePlan 2012.02.03. 12:18:21

@TH: meg lehetne oldani. Drakula idején sem nyúlt senki a köztéren felállított aranykupához :)

bohuš 2012.02.03. 12:18:57

Nem egy lényeghez tartozó hozzászólás, de az is furcsa, hogy a szónok Lidicét így is ejti ki (ligyice helyett).
A videókhoz meg no komment, magukért beszélnek.

TH 2012.02.03. 12:19:48

@DillingerEscapePlan: "azért mert életben hagyja a selejtet, eltartja a gyilkosokat, élteti a devianciákat, felpuhítja a törvényeket. "
tehát ha jól értem, akkor a társadalmunkat az segítené, ha a különböző fogyatékosokat kinyírnánk/hagynánk megpusztulni, az elítélteket kivégeznénk (óriási problémát jelent jelenleg az országban, hogy egy-egy gyilkos idővel szabadlábra kerülhet, ezt majd fejtsd már ki bővebben, hogy ez miért akkora probléma most).
A "devianciák éltetésén" nem tudom mit értesz, és azt sem tudom, hogy mit árt a társadalomnak, ha az általad deviánsnak minősítettek is jól érezhetik magukat - ez is megérne némi kifejtést részedről.

"felpuhítja a törvényeket" - konkrétan?

dr. Kóser Malac™ (a legnagyobb demokrata civil)! 2012.02.03. 12:20:56

@Dr. igazi Sipi - A Magyar Köztársaság Állampolgára: "A csomagolás termékdíj-kötelezettség az eladót terheli."
Hát ja. Azért vannak olyan könyvek pl. amiket betiltanál...

TH 2012.02.03. 12:21:36

@DillingerEscapePlan: "Drakula idején sem nyúlt senki a köztéren felállított aranykupához "
hogy mi a fene van?

Logan Grimnar 2012.02.03. 12:21:59

@trollhunter89: én azzal támasztanám alá, hogy a (mű)liberalizmus a legrosszabb, hogy a nácizmus - szerencsére - csak pár évig rombolta a világot, a kommunizmus - sajnos - valamivel hosszabb ideig ( bár Észak-Koreában még ma is ) tombol(t). A (mű) liberalizmus viszonyt még ma is kifejti társadalom, család, érték romboló hatását, ezt teszi a nagy multikultúrális baromságaival, a devianciák pozitív színben feltüntetésével, a normális viselkedési formák felszámolásával, az egyéni érdekek közösségi érdekek fölé helyezésével, stb, stb, stb.

ZX 2012.02.03. 12:22:56

@DillingerEscapePlan: "de a ballib családoknál nem igaz dicső fényben állítják be a gyermekeknek Orbán Viktort, népünk vezetőjét és megmentőjét szerintem."

Ahhhahaha. Mintha Észak-Koreában lennénk. OV a magyar nép megmentője, hős, dicső nemzetünk géniusza, megmentőnk, a magyar nép csillagának felemelője, akire már nincs is szó. XD

DillingerEscapePlan 2012.02.03. 12:24:47

@TH: majd írok róla egy könyvet. most nincs időm. amúgy nem azt gondolom amire te gondolsz hogy gondolok.

Logan Grimnar 2012.02.03. 12:25:18

@ZX: Talán nem kellene egyetlen eszmerendszert sem követni, hanem maradni a józan paraszti észnél és tisztességes, becsületes életmódnál.
Tudom, bávatag, naiv álmodozó vagyok..

nyanyanya 2012.02.03. 12:26:41

Attyauristen..ez a ket video priceless:DDDD

DillingerEscapePlan 2012.02.03. 12:26:46

@TH: Népe rettegett tőle. Mégis, bár a legkegyetlenebb eszközökkel, de elérte, hogy teljesen hűek maradjanak hozzá, és rendet teremtett Havasalföldön. Az akkori hagyomány szerint Vlad minden falu főterére egy aranykupát állított, teljesen őrizetlenül, mindenki által jól látható helyre. A félelem nagy úr: senki nem merte elemelni. Ittak ugyan belőle, de azt is rettegett uralkodójuk egészségére. Mindegyik településen a helyén maradt Vlad uralkodása végéig.

TH 2012.02.03. 12:27:22

@DillingerEscapePlan: nem tudom, mire gondolsz, azért kértem, hogy fejtsd ki. :)

ZX 2012.02.03. 12:28:30

@DillingerEscapePlan: Márminthogy olyan mintha Észak-Koreában lennénk? Ez engem inkább elszomorít.

PiszkosFreddy 2012.02.03. 12:29:06

@DillingerEscapePlan:

Őszintén: Te így állítanád be a gyermekeid előtt?

TH 2012.02.03. 12:29:27

@DillingerEscapePlan: ez egy monda, aminek a valóságtartalma erősen megkérdőjelezhető...

ZX 2012.02.03. 12:30:19

@Logan Grimnar: Olyan nincs, hogy semmilyen eszmerendszer, hiszen már az is az ha azt mondod, hogy mindenki kövesse a józan paraszti eszét. De ugye az sincs mindenkinek, így ennek is lennének negatív hozadékai.

Martian (törölt) 2012.02.03. 12:30:30

@ZX: nem az eszmék szarok, hanem az, ahogy az emberi egoizmus eltorzítja... ha már színház, ezt mutatja be pl. Az ember tragédiája.

Hiller Józsué 2012.02.03. 12:31:21

Akkor hol volt a sok liberális rettegő, amikor Alföldi behívta volna a románokat a nemzetibe? Ja, őket az nem zavarta volna.

na__most__akkor 2012.02.03. 12:31:30

Azért van kulturális előrelépés.

Az "Életteret" a szittya kultúrának már csak ketten védik szittya ékezetek nélkül, kis kezdőbetűs mondatokkal.

"mindenki valaszthat maganak. es nem szolhattok bele. es meg fogjuk vedeni mindenki sszabad valassztasi jogat toletek."

"ignorans ciganyszar"
"hajra fiuk lanyok"

"tokearamlas"

_____________________
"nehez elmagyarazni"

Hátbizony, nehéz lehet, ennyi ésszel.

Martian (törölt) 2012.02.03. 12:31:44

@Logan Grimnar: ez több, mint álmodozás:

www.kulturaliskreativok.cc/

Érdekes megnézni a filmet!

AnnM · http://index.hu 2012.02.03. 12:32:29

A legviccesebb az egészben az, hogy ezek azt hiszik, hogy a színház csupa lassú szenvelgés, az írók szentek, a színészek angyalok. Fogalmuk sincs arról, hogy a színház mindig is az erkölcs temetője, féktelen orgiák, állatias lerészegedések, drogok mámorának otthona volt. Aszkéta, erkölcsös színházi szerzőt mikroszkóppal sem találsz se ma, se a múltban.

ingenium rusticus /nyomokban félázsiait tartalmaz! · http://kigondoltam.blog.hu/ 2012.02.03. 12:33:03

.
Ha faszfejet keresel a riportodhoz, biztos találsz. Utána persze lehet mutogatni, hogy lám, mekkora parasztok is ezek! Csak azok a fránya tények…

"A Jobbik támogatói köre a széles körű hiedelmekkel szemben nem a rendszerváltás veszteseiből tevődik össze: az offline kutatások szerint csak az LMP tábora tehetősebb a Jobbikénál, amelynek táborában a legalacsonyabb a nyolc általánost el nem végzők aránya. A facebookos rajongók még ennél is elitebb csoportot alkotnak. Míg a hagyományos felmérés szerint a Jobbik támogatóinak 15 százaléka (a 35 éven aluli támogatók 11 százaléka) felsőfokú végzettségű, a rajongók 28 százaléka felsőfokú végzettségű vagy diplomás. Ez kimagaslóan magas arány, különös tekintettel arra, hogy a rajongók 30 százaléka 20 év alattiként még nem is szerezhetett felsőfokú végzettséget."

m.index.hu/belfold/2012/01/30/nagyon_fiatal_nagyon_magyar_nagyon_rosszkedvu/

dr. Kóser Malac™ (a legnagyobb demokrata civil)! 2012.02.03. 12:34:22

@na__most__akkor: Az ékezetek nélküli kis kezdőbetűs írások egy jól behastárolható kör jellegzetességei. Nem kell velük foglalkozni.

DillingerEscapePlan 2012.02.03. 12:36:40

@TH: nézd meg a legutolsó Zeitgeist filmet, abban elég részletesen kifejtenek egy ideális társadalmat, mindenkinek ajánlom.

PiszkosFreddy 2012.02.03. 12:38:54

@DillingerEscapePlan:

Bocsánat,rosszul fogalmaztam.
Szerinted miért lenne okuk rá?És miért dicsfényben?Amúgy sztem most semmilyen családban nem kap glóriát O.V.,talán csak otthon,és a csatlósoknál.

Az igazi Sipi - Citizen of European Union (törölt) · http://www.youtube.com/results?search_query=ud+zrt 2012.02.03. 12:40:17

@DillingerEscapePlan: igen?

az alkohol kifejezetten karos egy gyereknek, igaz?

tehat tiltsuk be.

jahogy nem gyereknek valo? na igy a pisikakiszadomazo sem. a te feladatod felvnevelnio a kolykodet es mefgvedeni avilagtol es megtanitani az amnbban torteno helyes brown-fele mozgasra.

nem betiltani masok oromet, mert nincs annyi agyad, hogy felnevelj tisztessegesen egy kolykot.

en sem ertem mneg, mi benne a jo, a hanyinger kerulget, ha csak eszembe jut. de jobban hanyok toletek, amindent betiltani akaroktol:-)

DillingerEscapePlan 2012.02.03. 12:41:31

@PiszkosFreddy: nekem a kedvenc politikusom. remélem 2014ben is nyerni fog.

Logan Grimnar 2012.02.03. 12:41:40

@ZX: Ebben látod nem értek veled egyet. :-)

ZX 2012.02.03. 12:43:29

@Logan Grimnar: :) Nem kell velem egyéterteni, mindannyian elmondtuk a véleményünk. De pont ez az amit a videón látható agyhalottakkal nem lehet megtenni.

blah 2012.02.03. 12:44:01

@DillingerEscapePlan: Ilyen hülye szabályokat minek kell gyártani, hogy a liberalizmus az emberiség rákfenéje? Értem én, hogy könnyebb a problémákat ráfogni erre vagy arra minthogy foglalkozzunk azok megoldásával... Inkább tiltsunk be mindent amivel probléma van. Nem lehetsz egy bonyolultabb egy fakockánál...

Az igazi Sipi - Citizen of European Union (törölt) · http://www.youtube.com/results?search_query=ud+zrt 2012.02.03. 12:46:10

@AnnM: bizony:-)

az egesz szinhazasdi ugy indult, hogy dionuszosz unnepen mindenki berugott mint a szamar es dugott, mint a nyulak:-)

igen, a ferfiak is egymassal:-D

Az igazi Sipi - Citizen of European Union (törölt) · http://www.youtube.com/results?search_query=ud+zrt 2012.02.03. 12:48:23

@DillingerEscapePlan: en mindent megengedek, te vagy a betilto.

megprobalod, kcisirigo?;-)

nem nagyon tudod megmagyarazni, mitol van benned az a nagy felelem es duh, igaz?:-DDD

de ott van esd baszkural:-DDD

szenvedj, kocsog, szenvedj es felj mindentol!

eld csal le az eleted felelemben. de mi nem fogunk felni sem toled, sem attol amit kepviselsz, sem a felelmeidtol es bizony, ha sokat akartok tiltogatni, hamar nagy csapas erhet benneteket:-)

Trackback 2012.02.03. 12:50:06

Ezek itt átlagemberek. Tömegemberek. Átlagnácik. Ezek a szellemi végbélnyílások alkotják a társadalom 95%-át. Ilyen szellemi állapotban vannak az Orbánnak kezet csókoló nénik és bácsik, a Gyurcsányt istenítők, az LMP-s méregzöld bölcsész-droidok, a liberálisok, a konzervatív keresztények átlagtömegei, akik ugyanúgy nem tudják, és képtelenek elmondani, hogy mi mellett is állnak, ugyanúgy nem ismerik az "ellenségüket", de a saját nézeteiket sem, ellentmondásosak, következetlenek és szánalmasak, létvakok és ostobák. Csak ők öltönyben és nyakkendőben, vagy egyéb rendes ruhában, ratyitáskával és iPhone4S-el, hosszú hajjal azok.

Azonban egy apróságot megjegyeznék.

A náci párt elit vezérkara rendkívül intelligens, vegetáriánus, öt nyelven beszélő, megfizethetetlen egyetemeken tanult, művelt emberekből állt, akik olyan magas szintű szellemi-ideológiai képzést kaptak, olyan doktrínákat sajátítottak el, amelyről az emberek 99%-ának halvány lila dunsztja sincs.

Az, hogy ezek az emberek elegendő erőnek bizonyultak milliók irányításához, önmagáért beszél.

Nem becsülném le ezt az erőt.

Úgyhogy senkit ne tévesszen meg, amit a videón látott.

Kiindulásként olvasson mindenki mondjuk Julius Evola-t, akkor érthető lesz, miről beszélek.

DillingerEscapePlan 2012.02.03. 12:50:20

@Dr. igazi Sipi - A Magyar Köztársaság Állampolgára: húha, valami az agyadra mehetett úgylátom. esik már a hó arrafelé inkább azt mondd meg. addig gondolkodom rajta milyen feladatot szánnék neked ha én lennék a világ ura :)

AnnM · http://index.hu 2012.02.03. 12:51:25

@Dr. igazi Sipi - A Magyar Köztársaság Állampolgára: óóó, a szent klasszikus görög kultúra! Vajh mit szólnának árpádsávos barátaink, ha egy az egyben átvenne Dörner úr egy antik görög darabot? :DDD

Szerintem most sokkal de sokkal erkölcsösebb a világ, mint 1945 előtt volt. Szóval pofa befog, tanul, és színházba jár!

DillingerEscapePlan 2012.02.03. 12:52:30

@Trackback: "A náci párt elit vezérkara rendkívül intelligens, vegetáriánus, öt nyelven beszélő, megfizethetetlen egyetemeken tanult, művelt emberekből állt, akik olyan magas szintű szellemi-ideológiai képzést kaptak, olyan doktrínákat sajátítottak el, amelyről az emberek 99%-ának halvány lila dunsztja sincs. "

frászkarikát voltak azok annyira tanult meg művelt emberek. lásd pl. hitlert, ő sem volt egy különösebben nagy agytröszt kapásból. vagy ott van sztálin. nemkell ahhoz különösebben agyasnak lenni, hogy embermilliókat irányítson valaki.

Az igazi Sipi - Citizen of European Union (törölt) · http://www.youtube.com/results?search_query=ud+zrt 2012.02.03. 12:53:37

@DillingerEscapePlan: nem kulonosebben...

nekem sajnos ilyen korlatozottak a lehetosgegeim, csak a noket szeretem. de irigylem a biszexeket, akik dupla esellyel mennek egy szombat ejszakaba:-)

Az igazi Sipi - Citizen of European Union (törölt) · http://www.youtube.com/results?search_query=ud+zrt 2012.02.03. 12:58:55

@AnnM: ezeknek a szeljobbereknek a hazug romantika ment az agyukra, egy sosem volt vilag sosem volt erkolcsei es ertekrendje...

fidesz = házmesterek pártja 2012.02.03. 13:08:21

Szívesen mondanám, hogy ez csak egy kiragadott példa és nem minden jobbant és fidesznyik ilyen, de nem lenne igazam.
Aki fideszes, jobbikos alakot ismerek, azok mind hasonlóan erőszakos, agresszív alakok. Illetve fideszesből van még az abszolút agymosott, ostoba birka. Értelmes és tisztességes embert még nem találtam köztük.

tovabb a jezsovi uton 2012.02.03. 13:08:26

ideje lenne már ezeket a náci patkányokat recskre fuvarozni, vagy inkább a gulágra!!több bombát drezdára!!!!!égjenek!!!!!

fidesz = házmesterek pártja 2012.02.03. 13:09:46

@tovabb a jezsovi uton: hát igen... a tipikus, "jópofizó" nácipalánta. Mondd, anyádtól még nem kérdezted meg, hogy az a náci házmester, aki a farkára húzta, mennyivel fizetett többet azért, mert koton nélkül vállalta?

tovabb a jezsovi uton 2012.02.03. 13:19:45

@al kotmány aláiro álamfö - alias másolo gépp: neked mi bajod van elvtárs???éljen trianon, őld a nácit!!!

Vagoner pluSS 2012.02.03. 13:23:16

annyit mondok nektek, marhavagon.

moophlander 2012.02.03. 13:24:01

@Plumper_: 1944 től ugye! Na látod, ha nem azon az oldalon lettünk volna, akkor már 1941 től vitték volna őket, ami belátható, hogy sokkal több áldozattal járt volna! Tőlünk vitték el a legkevesebbet, mégis mi fizetjük a legtöbbet! Magyarországon él Európa második legnagyobb zsidó közössége! Akkor mégse olyan szar itt , ugye? :)

a halál kamionja mindenkit elgázol 2012.02.03. 13:26:40

vén zabagép medwefasz, nem tetszik a "dörnerista" Új Színház?
takarodj akkor a nemzeti színházba ahol alföldi rendezésében a színpadon maszturbáló fiatal fiúkákat nézegethetsz, esetleg lógó farokkal szaladgáló hollósi frigyest, meg egyéb ínyencségeket.

AnnM · http://index.hu 2012.02.03. 13:28:16

@a halál kamionja mindenkit elgázol: kicsit ferdít a példád, de szerinted valaha a színházasdi szólt másról?

dr. Kóser Malac™ (a legnagyobb demokrata civil)! 2012.02.03. 13:28:42

@moophlander: A németeket sokkal jobban szeretik. Nem tudom, hogy miért, de ez van. Fucsa egy népség. :)

moophlander 2012.02.03. 13:29:06

@al kotmány aláiro álamfö - alias másolo gépp: Szerintem semmivel se többet, mint az az orosz század, ami végigment anyádon! De érdeklődjél te is! Hátha megtudod, honnan van a bolsi ág benned!

Sir Black The Brightest 2012.02.03. 13:31:47

Te jó isten mekkora állatkert! Az első videón szereplő észkombájnok tökéletesen reprezentálják az egészet... No comment... Ahol a játékosok öngólokat lőnek folyamatosan ott nincs is értelme letámadni őket, úgyhogy én sem teszem. Megtették ők maguk... :)

Az igazi Sipi - Citizen of European Union (törölt) · http://www.youtube.com/results?search_query=ud+zrt 2012.02.03. 13:36:12

@moophlander: tevedes

igen tevekenyek voltunk, az orszag mereteihez es populaciojahoz kepest a nacik meglepetesere durvan tulteljesitettuk a "tervet"...

amig a sved kiraly sarga csillagot tuzott ki es a holandok az utcara vonultak, hogy "nem adjuk a zsidoinkat" mi ~800e embert - zsidokat, ciganyokat, jehova tanuit, mentalis serulteket, maskent gondolkodokat, liberalisokat, szocialistakat, kommunistakat - deportaltunk.

Az igazi Sipi - Citizen of European Union (törölt) · http://www.youtube.com/results?search_query=ud+zrt 2012.02.03. 13:37:38

@VodkadrinkerPíter: igen, teny , hogy a jelenleg magukat jobboldali es nemzetikent definialok elleni legfobb erv ok maguk:-)

a fene akar ilyenek koze keveredni..:-D

Koltai69 2012.02.03. 13:45:51

Kis hazánkban napról-napra viccesebb az élet, A történelem minősít országot és népet. Pénz talán még akad, csak sütnivaló nincsen, Aki tudott valamit, már elmenekült innen.
(Supernem)

PiszkosFreddy 2012.02.03. 14:00:48

@Trackback: Ugyan nem olvastam Julius Evolát,(baj ?)de megértettem,és értelmeztem amit írtál,és sztem tévedsz.Túlzóak az megállapításaid,és az arányaid.
Nem lehet,hogy csak 89-90% az általad oly szellemesen megnevezett csoport aránya?
És Te melyik részébe tartozol?
Izgatottan várom a válaszod

Fatal Error! System Halted! 2012.02.03. 14:05:05

Általánosítva, azt mondhatom, hogy az széljobbosok egy valamit tudnak felmutatni, hogy idióták.

Ha kint lettem volna, égett volna a pofám, hogy túl magas iq-val rendelkezem és már jelenlétem is megszégyeníti ezt a sok együgyű állampolgárt.

RowiwClub (törölt) 2012.02.03. 14:11:56

Van gyűlölet rendesen az antinácik (ezt most nem úgy értem, mint aki naponta beledarál 3-4 zsidót a moslékba, hanem a nemzeti oldal-ellenes retorikát hangoztatókra gondolok) oldaláról is. Csak hát... egy darabig nekik nem osztanak lapot. Tüntetni még lehet, hogy az első és utolsó nem libsi színházat is vegyék el, hiszen az olyan demokratikus...

Sir Black The Brightest 2012.02.03. 14:13:47

Engedni kéne az akaratuknak és bevezetni magyarországon egy náci diktatúrát... a fajelméletet helyezve előtérve azonban kis változtatással: IQ alapú társadalom. X IQ alatt nem ember az illető és azonnal megsemmisítendő. szegény széljobbosok futhatnának amerre látnak mert jönne az "állatkertbe" zárás. Szerintem ők igazából liberálisok csak még nem tudják. Látens liberálisok akik félnek a beismeréstől hogy nem tartoznak a Homo Sapiensek közé...

KopaszMercis 2012.02.03. 14:27:54

@TH:
Gondolom apukad nem tanitotta meg neked, hogy akinek nem inge...

KopaszMercis 2012.02.03. 14:32:30

@RowiwClub:
Mijaz hogy nem libsi szinhaz... pl a Globe az libsi vagy sem?

Sir Black The Brightest 2012.02.03. 14:43:56

@moophlander: te melyik Magyarországon élsz? 2. legnagyobb zsidó közösség itthon?! Anglia, Franciaország, Németország ahol több százezres zsidó közösségek élnek. Magyarországon alig van elvétve pár és azok is túlnyomórészt budapesten élnek... Az más kérdés, hogy a széljobb szerint mindenki zsidó aki nem olyan mint ők. E szerint a nézet szerint nyilván akár több milliós a magyarországi "zsidóság". Nyisd ki a szemed és gondolkozz....

atila68 (törölt) 2012.02.03. 14:46:15

A liberalizmus kitermelte a vele hasonló ellenkultúrát, és itt nem arról van szó, hogy van jó, meg rossz.
Teccikérteni?

Martian (törölt) 2012.02.03. 14:47:29

@Trackback: az NSDAP vezetése jórészt nagyot akaró kisemberekből állt, akik eltorzult módon próbálták megvalósítani a tradicionalista eszményeket (ld. amit pl. Crowley írt Hitler "mágikus vezetői" alkalmatlanságáról).

fidesz = házmesterek pártja 2012.02.03. 14:51:33

@moophlander: jól van nyilaskám, ugass még egy kicsit! Imádom, mikor az ilyen kotonszökevény korcsok hörögnek! :DDD

xenuka 2012.02.03. 14:55:53

Bármely kultúrának lehet és kell életteret adni! Ez alapvető jog.
Nincs kivétel alóla. Még a fasizmusnak és a kommunizmusnak is. Egyetlen feltétel van csupán, utálja, gyűlölje és módszeresen irtsa a világban a zsidók kultúráját a liberális fostengert.

Augustin 2012.02.03. 14:57:26

" kifejezetten tilos megmondania masoknak, hogy mitol erzik magukat jol?"

Érdekes, te jöttél azzal, hogy a tiltás ellen vagy...

Nézd, én nem azért fogom pórázra a kiskutyámat, mert élvezem, hogy megfoszthatom a szabadságától, hanem azért, hogy ne szaladjon ki az úttestre, mert elgázolják. A szabadsághoz ész is kell. Ez nem mindenkinek van. Ha tökéletesen tiszteletben tartanám a szabadságát, már rég kettévágta volna a villamos. A teljes tilalomnélküliség sem vezet sehová. Nem kell átesni a ló túloldalára.

xenuka 2012.02.03. 14:59:21

@Fatal Error! System Halted!:

a turbózsidó liberálisok és puszipajtásaik a kommunisták mind agyhalottak

a te IQ-d pedig max 72 lehet, mert annyi kell a tüdős légzéshez

Plumper_ 2012.02.03. 15:00:05

@moophlander: egy "apróságot" elfelejtesz. Az elcsatolt területek miatt és ügybuzgalomból sorra hozták meg itthon a zsidótörvényeket, hogy aztán legálisan kirabolják a zsidóságot. Az 1944. március 19-i német megszállással Eichmann 400 fős különítményével képes lett volna 3,5 hónap alatt 437.000 (nagyobb-Mo-ról: kb. 600.000) zsidót összefogni, gettóba zárni és deportálni? A magyar közigazgatás összesen 200.000 fős segédlete nélkül soha. (vévévé pont degob pont hu, például ) Veesenmayer is külön említést tett a magyarok buzgalmán. A magyar állam szolgáltatta ki saját állampolgárait a biztos halálba (az Auschwitz Jegyzőkönyv akkor már Horthy birtokában volt). Amikor Horthy 1944. júliusában leállíttatta a deportálásokat, vége volt mindennek. A nyilas sleppnek 1944. október 16-tól "csak" a maradék zsidóság jutott...
De tudom, ez neked mind mesemátka, és ha nem, akkor is csak félmunkát végeztek.

Plumper_ 2012.02.03. 15:02:13

@xenuka: cérnakarú anyuka-kedvence, ezt élőben is a szemünkbe mondanád? mert nem hiszem, ez valahogy mindig elmarad.:-)

@a halál kamionja mindenkit elgázol: neked melyik darab tetszik az Új Színházban? és Dörner előtt melyik tetszett? melyikre mész el legközelebb? :-D

xenuka 2012.02.03. 15:04:59

@Plumper_:
annyira, annnyira leszarom a döglöttzsidók fellett érzett fájdalmadat is, hogy el sem hiszed

akik meg segítettek zsidótlanítani helyesen etikusan cselekedtek. kedves és hasznos tagjai voltak a társadalomnak

beszélj inkább arról, hogy a lopott országotokban miért irtjátok a mai napig TI fasiszta és rasszista zsidók az őslakos arabokat

minden zsidó tapsikolva örül ennek egytől-egyik mindegyik tettestárs a népirtásban. A teljes zsidó állam összes zsidó lakosa.

ezzel foglalkozz metélt.

Fatal Error! System Halted! 2012.02.03. 15:08:56

@xenuka: mi van kisfiam? csak nem érintett vagy a témában? ha ennyire a szívedre vetted akkor neked biztos "inged".

Persze ezt úgysem érted.

Dandie (törölt) 2012.02.03. 15:15:21

@DillingerEscapePlan: Szülők. A szülők dolga egy gyerek nevelése. Az anyja, az apja. Nem szakértők és tudósok. Szülők. Érted már?

Rettenet Tábornok11 2012.02.03. 15:17:06

Nagyon nem értek valamit kérem segítsetek nekem hogy jól értem-e:

Van egy halom liberális gondolkodású ember, akik be szeretnének zárni egy színházat vagy eltávolítatni a vezetőjét mert bizonyos darabokat szeretne műsorra venni.
Namost vagy én értelmezem rosszul a liberalizmus fogalmát vagy itt valami téridő görbület van, de a liberalizmus az egyéni szabadságjogokat tartja legfontosabb értékeknek: Igen joga van mindenkinek náculni! Amíg van olyan színház ahol más igényeinek is megfelelő darabok megtalálhatók addig szó nem lehet a színház ilyetén korlátozásáról már a liberális elvek szerint. Ha mindenhol náci darabokat játszanának az persze káros lenne ezen elvek szerint, de az hogy van a városban EGY jobbos színház IS, az csak színesíti a város pezsgő kulturális életét!

Erős a gyanúm hogy megint csak arról van szó, hogy kell egy kapaszkodó ami mentén lehet nácizni zsidózni mert az jó.

RT
Egy igazi „libarális” :P

bőrmók 2012.02.03. 15:25:12

@Rettenet Tábornok11: bizony hogy színesíti a város kulturális életét.. erről szól ez a videó is.

Martian (törölt) 2012.02.03. 15:26:14

@Rettenet Tábornok11: "Nem értek egyet azzal amit mondani akar, de az életem árán is megvédem a jogát, hogy mondhassa."

[c] 2012.02.03. 15:28:14

@DillingerEscapePlan: "Perverzió az, ami nekem már nem fér bele" - ezt tartsuk észben, mert nem mindegy, hol húzzuk meg a vonalat. A viktoriánus korban elfedték a zongoralábat, mert túlságosan érzékinek tartották, aztán mire mentek vele?
Ha száz ével ezelőtt állsz elő a javaslattal, könnyen lehet, hogy az orális szex be lenne tiltva.

A többesszex például deviancia?

Szerintem mindenki csinálja, ami jólesik, amennyiben
- minden résztvevő felnőtt, és szabad akaratából vesz részt benne;
- nem árt.

Az igazi Sipi - Citizen of European Union (törölt) · http://www.youtube.com/results?search_query=ud+zrt 2012.02.03. 15:31:17

@Rettenet Tábornok11: rosszul ertelmezed a liberalizmus fogalmat.

a liberalizmus ugyanis nem azt jelenti, hogy elni lehet hagyni olyan eszmeket, ami masok szabadsaganak es jogainak korlatozasat tuzi ki celul.

ez nem jobbos szinhaz, hanem naci szinhaz. az uj igzagato deklaralt celja a diszkriminacio, masok jogainak megsertese es korlatozasa.

es ilyenkora liberalizmus nem mond ellent sajat maganak, csak legfeljebb annyira, mint amikor egy rendorsegi mesterlovesz aki kilep a "to serve and protect" feliratu autobol, majd agyonlo egy tuszejtot.

nekunk a dorner-felektol kell megvedenunk masok jogait.

Martian (törölt) 2012.02.03. 15:39:49

@tea fan: a valódi szabad akarat feltételezi a felelősségtudatot... akik belehaltak a fojtogatós szexbe, azok esetében gyanítható az utóbbi hiányossága.

satho 2012.02.03. 15:42:41

Szerintem ilyen egybites agyúakat a baloldalon is lehet találni tömkelegével.

Az első videó elején nyilatkozó fickó mondta azt egy másik videóban hogy göndörorrúak :))) Ezen jót kacagtam. Ezt a jelzőt még sosem hallottam :)

Ez a két videó tragikomikus, pont színházba való :)

Martian (törölt) 2012.02.03. 15:45:51

@Dr. igazi Sipi - A Magyar Köztársaság Állampolgára: "ez nem jobbos szinhaz, hanem naci szinhaz. az uj igzagato deklaralt celja a diszkriminacio, masok jogainak megsertese es korlatozasa.."

Konkrétumok e közhelyeken túl..?

Az igazi Sipi - Citizen of European Union (törölt) · http://www.youtube.com/results?search_query=ud+zrt 2012.02.03. 15:49:18

@Martian: konkretum?
dorner es a zsirtaltos szemelye.

valamint kijelenteseik, hogy mikent is kivanjak uzmeltetni a szinhazat.

mrgumby1 2012.02.03. 15:56:06

@xenuka: én pl zsidó vagyok, származásilag, de nem zsidóként tekintek magamra, azt sem tudom pontosan mit kéne csinálnom, hogy rendes, mondjuk a te elképzeléseid szerinti zsidóként létezzek. pl sosem akartam arabokat ölni. nem foglalkoztat izrael sorsa.

egyet tudok, ha kizárólag olyan személyiségű emberek élnének a földön, mint én, akkor se háború, se gyilkosság, se lopás nem lett volna még a földön. nem azért mert szent vagyok, csak nem tudok ártani másoknak szándékosan. más bűneim, gyengeségeim vannak.

ha jól értem, akkor viszont itt vagy te, aki engem megsemmisítene, és egyszerűen nem értem, hogy miért. igazán nem lennék a helyedben, rettenetes lelki világod lehet.

TH 2012.02.03. 16:09:51

@KopaszMercis: nekem azt tanították, hogy ha valaki nekem címez egy üzenetet, akkor az nekem szól.

ZX 2012.02.03. 16:11:31

@xenuka: Annyit tudhatnál te gyökér, hogy az arabok sosem voltak őslakosok azon a környéken.

tovabb a jezsovi uton 2012.02.03. 16:12:10

a jobberekkll, keresztényekkel az a legnagyobb baj, hogy szemforgató képmutató tetvek.....nyomják a dumát a devianciáról, meg szidják a perverzeket, otthon meg a kurva anyjuk véres tamponját nyalogatva élvezkednek, meg 15 éves román kanprostikra fizetnek be.

Augustin 2012.02.03. 16:15:28

@Plumper_: "Eichmann 400 fős különítményével képes lett volna 3,5 hónap alatt 437.000 (nagyobb-Mo-ról: kb. 600.000) zsidót összefogni, gettóba zárni és deportálni? "

Simán. Akiknél fegyver van, hiába vannak kevesebben, rá tudják kényszeríteni az akaratukat másokra. Pl: bankrablás. Egy-két fegyveres parancsára 30-40 ember a földön fekszik, mert senki nem akar golyót kapni.

"Veesenmayer is külön említést tett a magyarok buzgalmán."

Aki azt hazudott, amit akart, tekintve hogy minél kevesebb felelősséggel szerette volna megúszni az ügyet. Különben is : német volt, német érdekeket szolgált, neki nem fáj, ha a magyarokat mégjobban besározhatja.

Amikor Horthy 1944. júliusában leállíttatta a deportálásokat, vége volt mindennek. A nyilas sleppnek 1944. október 16-tól "csak" a maradék zsidóság jutott...
"De tudom, ez neked mind mesemátka, és ha nem, akkor is csak félmunkát végeztek."

Ez szót sem érdemel.

deruyter 2012.02.03. 16:16:07

Várjuk ki ennek az Új Színház dolognak a végét. Igény az van rá az biztos. Ha az lesz a művészeti koncepció, hogy magyar szerzők legyenek, akkor nyilván lehet találni jókat, de ezzel erősen bekorlátozza magát művészi szempontból. Ha az lesz a feltétel, hogy magyarkodó legyen a repertoár, akkor meg színvonaltalan. Valszeg miondkettőnek az lesz az eredménye, hogy népszerű lesz mint a "jóebédhezszólanóta" csak éppen a szellemi elit nem fog oda járni, mert műélvezeti szempontból nem üti meg a mércét. Lesz belőle jó kis népi színház, aminek ebből fakadóan nem lesz érdemi érték-formáló ereje. Kb. mint a "valóvilág"nak. Szóval nem kell félni.

Martian (törölt) 2012.02.03. 16:19:01

@Dr. igazi Sipi - A Magyar Köztársaság Állampolgára: Dörner pályázata tényleg gáz, lehet vitatkozni a pártszimpátiáról is, de abban nem látok problémát, hogy magyar színművek előadására fókuszál és ebben valamiféle nívót lát.
Nyilván ha a Horst Wessel Lied szólna a színpadról, azért bíróság előtt kellene felelnie...

TH 2012.02.03. 16:24:51

@mrgumby1: a nevemben is beszélsz. :-)

no successful 2012.02.03. 16:25:30

Ügyesen vágott videó ügyesen megválasztott alanyokkal.
Elmegyek bármelyik balos, vagy LMP-s bulira, aztán órás anyagot nyomok le ilyen arcokkal.

Egyébként meg egyáltalán nem baj, ha egy kicsit erősítjük a nemzettudatot. Annak ugyanis az elmúlt 100 évben erősen híján voltunk. És itt most nem a nagypolitikáról beszélek, hanem a "kis" emberekről.
A nemzettudat erősítésébe azonban nem férnek bele a nemzeti jelképnek számító történelmi drámák "sajátos" felfogásban rendezett változatai.
Sajnos, ide jutottunk, hogy központi segédlet kell egy olyan színház létrehozásához, amely kifejezetten nemzeti értékeket hivatott közvetíteni.
Ebből a dologból egyébként pont a ballib csinált felhajtást. Komoly összegben lefogadom, senki nem ment volna oda tüntetni, ha ballib oldalról nincs ez a műbalhé szervezve.

mrgumby1 2012.02.03. 16:32:38

@Augustin: a kutyád pórázát te fogod, vagy másra bízod? sőt, mit szólnál ha valaki kivenni a kezedből, mert azt mondaná, te hülye vagy ahhoz, hogy fogd a kutya pórázát, majd én fogom helyetted.

dörner színháza ellen én pl. nem tüntetnék, épp elég tragikus lehet dörnernek, mint művész embernek, amikor érte ilyenek tüntetnek, és ilyen megnyilvánulások kíséretében.

ha pl valaki mellettem tüntetnének ismerőseim, akkor rendkívül rosszul érezném magam, ha olyanokat kiabálnának közben, hogy mrgumby fasza gyerek, aki kritizálja, azt szájbarúgom és eltemetem a koszos zsidót. mert az kicsit olyan lenne, mintha nekem is ez lenne a véleményem

egyatlagosfelhasznalo 2012.02.03. 16:42:00

Ha jól értelmezem, akkor az, aki magyar színházban, magyar szerzők darabjait akarja színpadra vinni, az fasisztanácigecifujj. Ez a tipikus liberális értelmi színvonal. Tajgetosz.

Augustin 2012.02.03. 16:47:06

@mrgumby1: "a kutyád pórázát te fogod, vagy másra bízod? sőt, mit szólnál ha valaki kivenni a kezedből, mert azt mondaná, te hülye vagy ahhoz, hogy fogd a kutya pórázát, majd én fogom helyetted."

Én magam mentem vele kutyaiskolába, hogy megmondják a nálam hozzáértőbbek, hogyan kell vele bánni, mert nem képzelem azt, hogy mindenhez értek...

no successful 2012.02.03. 16:49:01

@Dr. igazi Sipi - A Magyar Köztársaság Állampolgára:

"nekunk a dorner-felektol kell megvedenunk masok jogait."

Engem pl. ne védjél meg, mert nem kértelek meg rá. És sztem vannak még jó páran akik így vannak ezzel.

A liberalizmus azoknak a szabadsága, akiknek tele az erszényük, és ilyetén módon a sajtón és a kultúrán keresztül bizony befolyásolni tudják a közvéleményt.
Így aztán szerencsétlen egyszerű ember azt hiszi hogy ő szabad, pedig messze nem így van.
Az amitől ti féltek, az nem a demokrácia megszűnése, (mert nyilván nem erről van szó,) hanem hegemóniátok csökkenése. Ez már elég ahhoz, hogy vészharangot kongassatok. Páni félelmetekben elkövetett bakijaitok, azonban pont azokat a szélsőséges elemeket hozzák helyzetbe, akiktől legjobban féltek.
Senki nem akar itt zsidóüldözést pl. (legalábbis még jelentéktelen kisebbséget képeznek az antiszemiták.) még. De ha egyfolytában Kohn Benditeztek, meg külföldre rohangáltok, akkor azokat erősítitek, akiket pl. én se látnék szívesen az ország élén.

bőrmók 2012.02.03. 16:50:54

@xenuka:
"beszélj inkább arról, hogy a lopott országotokban miért irtjátok a mai napig TI fasiszta és rasszista zsidók az őslakos arabokat"

Te buta kis geci :)
Olvass még egy kis dianetikát

ZX 2012.02.03. 16:57:10

@Nothingspecial: Kurvára nem ez ellen tüntettek. Szóval a te értelmi színvonalad is valahol a videón látott emberekével van egy szinten.

Twoshed 2012.02.03. 17:01:11

Nem az a szomorú, hogy a (szélső?)jobbos szavazók között vannak ilyen egyedek. Az a szomorú, hogy a jelenség általános, és minden párt törzsválasztói között megtalálhatóak az ilyen IQ-bajnokok. Nem is kevesen.

2012.02.03. 17:05:27

Na most itten szerintem az alapvető bajok úgy általában a kultúra értelmezésével vannak. Hogy mi fán is terem az?
A szinház, vagy mindaz amit itt pozitív értelemben kultúrának vélnek egyesek az csak a jéghegy csúcsa.
Szerintem mostmár ideje lenne a kályhától elindulva a (humán)etológiai értelmezésből kiindulúni.Tehát van igazsága az izgága jobbereknek, mert az is (egy)kultúra amit ők prezentálnak.
Kultúra a pápuák életformája pl. azaz hogy férfiasságukat különböző próbáknak kell alávetniök: átszúrkálni magukat mindenfélével, tollat ledugni a gyomrukba és azzal csiklandozni stb(és nem szabad ám taccsolni!). De kultúra pl az afgán törzsi lovas vetélkedő a levágott borjúfej megszerzéséért. Lesz az idén nyáron nálunk is hasonló:
a kurultáj. Tessék megnézni. Tessék megismerni végre a magyarokat, milyenek is szeretnének lenni a 21. században. Ormány, meg a kormánya is ezt javasolta a puhány nyugatiaknak.
Hogy együtt élhet-e a liberális és ez a fajta kultúra?
Én azt hiszem, hogy nem.
De várjuk ki :D a végét:D:D
Hátha kiderül. hogy nem is olyan veszélyes.
Az egy főre eső bunkók száma ugyan kettőről nyilván többre fog emelkedni.
Akik nem hajlandók gyúrni, előbb utóbb megbízható(? :D!) testőrségről kell gondoskodniuk, vagy, ha erre nem futja (bocs, fussa:D) akkor elhúznak a retekbe, vagy csicskák lesznek, esetleg vágóállatok a szappanba. Ezeknek.
De kutúra akkor is lesz!

TH 2012.02.03. 17:11:16

@Dr. igazi Sipi - A Magyar Köztársaság Állampolgára: hmm, nézzük meg, hogy "náci színház" lesz-e. attól még, hogy valami neked nem tetszik, nem lesz feltétlenül betiltandó és üldözendő. az én liberalizmusomba bőven belefér egy ilyen színház, más kérdés, hogy elképesztő, hogy ilyen pályázattal igazgató lehet valaki, de nem politikai csupán szakmai okokból látok problémát az ügyben. Az,h. Dörnertől alapvetően különbözik a politikai véleményem, az totál mindegy.

Szaszy G 2012.02.03. 17:14:55

Enyhe probléma van a mai emberek gondolkodásmódjával, és értékrendjével, nem csak itthon, hanem az egész bolygón. A helyes értékrend: 1. Ember vagyok!
2. Egyén vagyok!
A többi pedig, hogy milyen néphez, milyen etnikumhoz, vagy bőrszín alapján milyen rasszhoz tartozom.. na ezek már abszolúte jelentéktelenek. Ugyanúgy jelentéktelenek, mint az, hogy mennyi pénze, és milyen intelligenciám, vagy tudásom van. Csak az első 2 pont számít, és az, hogy a 2 legfontosabb dolog!!!:
1. Emberi méltósághoz való jog
2. Az élet szent, és sérthetetlen.
Ezeknek függvényében nem teljesen mindegy, ki milyen darabot játszat a színházban, ki milyen származású? Ha valami nem tetszik, akkor nem megyek oda, nem foglalkozok vele. Mindenki csinál, amit akar, addig, amíg ezzel a 2 legfontosabb pontot nem szegi meg.
Ez akár az élet értelme is lehet...
Na csókolom

TH 2012.02.03. 17:22:50

@Szaszy G: én is azt gondolom, hogy amíg a színházban nem arról prédikálnak, hogy a cigányokat/zsidókat/amerikaiakat/pápuákat stb. ki kell irtani vagy hasonlók, addig rohadtul mindegy, mit játszanak a színházban, és valóban, majd a közönség eldönti, hogy van-e igény az adott műfajra és stílusra vagy sem. Dörnerrel kapcsolatban sztem csak azt lehet kritizálni, hogy egy igen gyér pályázattal tudott nyerni valami csoda folytán, azon hőzöngeni, hogy jujjgonoszfasiszta lesz a színház, az elég szánalmas. Egyébként ha meg a videókban látható tüntetők egy töredéke emiatt elkezd mondjuk színházba járni, az tiszta haszon.

Martian (törölt) 2012.02.03. 17:23:09

@Szaszy G: Jogos... de sajnos ezt időnként szinte bármely politikai irányzat, nép- vagy érdekcsoport képes semmibe venni... dacára a magasztos elveiknek.

Kassian 2012.02.03. 17:40:38

@xenuka: Ja, hogy anyád miért nem ment el küretre, amikor vemhes lett veled...?

Prien-u47 2012.02.03. 17:50:53

Megnéztem a videót, 5 perce vonítok a röhögéstől, az a baj, hogy sírnom kellene.

TH 2012.02.03. 17:53:19

@Prien-u47: sírni kár lenne, ezen inkább röhögni érdemes. :-)

Prien-u47 2012.02.03. 17:54:42

Ami reménykedésre ad okot; a bajszos bátyón látszik, hogy szégyelli magát.

dr. Ez a felhasználó elhatárolódik saját magától · http://ideologiak.blog.hu/ 2012.02.03. 18:04:19

@xenuka: Egyetlenegy kérdésem lenne. Mi a baj a zsidókkal. Pontos, részletes indoklást szeretnék kérni.

@Szaszy G: Még inkább "egyéniség vagyok".

@a halál kamionja mindenkit elgázol: A nemzeti tényleg egy kalap kaki. De Dörner pályázata egy vicc volt.

@Fatal Error! System Halted!: Bár írtad is, hogy általánosítva, meg én se találkoztam még értelmes szélsőjobbossal, de azért hozzátenném, hogy elméletben lehet, hogy csak a zsidó/cigány-ellenességben hülyék vagy csak naivak és elhiszik, amit mond a szélsőjobb.

dr. Ez a felhasználó elhatárolódik saját magától · http://ideologiak.blog.hu/ 2012.02.03. 18:14:30

@no successful: Itt is lett volna egy órás anyag, nyugi bele. :P Gyakorlatilag bárhol lett volna (kivéve tudományos összejöveteleket, stb.), mert az emberek nagy része hülye.

#1 nemzettudat =/= dögöljön-meg-minden-zsidó-és-balos
#2 Elmúlt 100 évben nem is nagyon volt olyan dolog, amire büszkék lehettünk volna. Sajnos. :(
#3 A színházba (szerintem) nem fér bele az aktuálpolitika, így a (tervezett) Gyurcsány-darab sem.

reálisan 2012.02.03. 18:17:55

Fogalmam sincs miért gondolják a liberálisok, hogy érdemes minden nap, minden percben hergelni, azokat, akik magyarnak érzik magukat itt a Kárpát-medencében. Azt sem értem, hogy miért nem fogták fel a legutóbbi választás üzenetét?
Elég egyértelmű volt: A magyar lakosság elsöprő többsége nem kér a liberalizmusból és a posztkommunizmusból. Nemcsak most többé SOHA. Jó nagy pofon volt a nagy arcotoknak a Béketüntetés, de ahelyett, hogy vennétek annak üzenetét félremagyarázzátok, elbagatelizáljátok! Nem lesz ennek jó vége - tessék MAGYAR-nak lenni. Jót fog tenni nektek!

dr. Ez a felhasználó elhatárolódik saját magától · http://ideologiak.blog.hu/ 2012.02.03. 18:27:47

@reálisan: Fogalmam sincs miért gondolják a jobbosok, hogy minden liberális egy rohadt magyarellenes köcsög. Azt sem értem, hogy miért nem fogták fel az álliberalizmus pusztulását?
Elég egyértelmű volt: Az értelmes emberek elsöprő többsége szerint a liberalizmus nem az SZDSZ. Nemcsak most többé SOHA. Jó nagy pofonvolt a nagy arcotoknak bármelyik ellenzéki tüntetés, de ahelyett, hogy vennétek annak üzenetét félremagyarázzátok, elbagatelizáljátok! Nem lesz ennek jó vége - tessék MEGÉRTŐ-nek lenni. Jót fog tenni nektek!

No és most saját szavakkal: azt, hogy megértessem, hogy az SZDSZ az egy csökevényesedett álliberalizmus, feladtam. De annyit szeretnék, hogy mindenki megértsen, hogy nem kell jobbosnak lenni ahhoz, hogy a nemzet érdekeit tartsa valaki előnyben. Jómagam speciel liberálisnak vallom magam, mert úgy érzem, mindenki kaphat egyenlő jogokat, legyen magyar, zsidó, cigány, német vagy épp szélsőjobbos esetleg kommunista. Viszont EMELLETT vallom, hogy MINDEN kormánynak nemcsak joga, de KÖTELESSÉGE a saját országát/nemzetét/népét előnyben részesítenie. Hazaáruló lennék?

NA YA! 2012.02.03. 19:04:16

Európa jól beszopta velünk! A mi kis népünknek az orosz sztyeppéken kellet volna maradnia, mert ott a hozzánk hasonló mentális színvonalon lévő népekkel irthattuk volna egymást évszázadokon át. Minden esetre egyelőre oviék jól irányítgatják ezt a droidsereget. Amikor meg majd kicsúszik az irányítás a fityesz kezéből, akkor jön majd Trianon 2.0! Na az sem lesz túl vidám! Ja, a zsidógyűlöletüket talán dajcsfürjtompi enyhíteni tudná!;)

Guillaume sous guillotine 2012.02.03. 19:36:14

az a baj, hogy ez a mai magyar társadalom annyira megosztott, hogy akármi csak fekete vagy fehér lehet. nincs átmenet. harc dúl minden szinten. két szekértábor köpködi egymást, ahelyett hogy békében élnének egymás mellet.

A bóvli kormány most már a lottóval is csal!! 2012.02.03. 19:50:55

Azzal, hogy a Malévnak be kell szüntetnie a működését, jelentősen veszít a még a megmaradt értékeiből. A helyes megoldás az időben felismert csődvédelem lett volna- vélte Dr. Aszódi Ilona csődjogász. A csődvédelem külföldön is egy ismert és elfogadott forma, ilyenkor 60 – vagy bizonyos esetekben 120 napig mentesül a kifizetések alól a vállalat, és így a veszteségek minimalizálásával hajthatott volna végre reorganizációt.

Megfelelő előkészítéssel akár holnap újra kezdhette volna egy új cégben működését a Malév, úgy tűnik, hogy a kormány az elmúlt két évben azonban elmulasztotta az egyébként várható csődhelyzetre való felkészülést – mondta az Indexnek Oszkó Péter. A Bajnai-kormány pénzügyminisztere hangsúlyozta: európai példák is akadnak – többek között az Alitalia történetében – olyan esetre, amikor a csődbe jutott cég a gyakorlatban egy újonnan létrehozott társaságként élt tovább, így az utasok számára szinte alig volt észrevehető a váltás.
A Malév esetében hasonló forgatókönyvre már 2010 elején készültek: Oszkó szerint túl voltak az elméleti előkészítésen, így a vonatkozó jogszabályok iparági szakértők bevonásával készített vizsgálatán. Egyértelművé vált már akkor is, ami máig sem változott, hogy egy új cég elindítása csak kisebbségi állami tulajdon mellett lehetséges az uniós előírások miatt, és éppen ez volt az egyik buktató az akkori előkészületeknél, hiszen a lehetséges befektetők már mind a várt új kormánnyal tárgyaltak volna.
A Malévban ötszázalékos tulajdonos orosz fél Oszkó szerint alighanem kénytelen lesz elviselni, hogy elbukta a társasággal szembeni követelését (a 106 millió eurós, több mint 30 milliárd forintos összeg egyébként a Malév legnagyobb tartozása). Az, hogy ezzel számolnak, számolniuk kellett, a volt pénzügyminiszter szerint az is mutatja, hogy bár cég tőkeemeléssel történt visszaállamosítása során az oroszok – érthetően – ragaszkodtak volna a követelésük külön közvetlen állami garanciával való biztosítását, végül beletörődtek, hogy ezt nem kapják meg.
Meg 100 milliárdot amit így nem kell az EU-nak kifizetni, erről szól az orbáni taktika. Újabb pénzlenyúlás, de milyen áron?

Hogy mennyi kiesése lesz a szállodaiparnak, vendéglátásnak, mennyi munkanélküli lesz az 500 milliárdra becsülhető.

Persze lehet, hogy rövidesen indul egy fideszes "Orbán-air" vagy "Láz-air" nemzeti privát légitársaság a kétharmad jegyében.
Ezekből ezt is kinézem!

2012.02.03. 19:55:51

@reálisan: Reálisan miért is volt ez jó nagy pofon?
Én egyáltalán nem éreztem annak. Nagy összegben lehetett rá fogadni, hogy ez lesz.
Kádárnépe hű önmagához, csak a segg változik, amit nyalni kell.
A tévedés abban rejlik a magyar jobbság részéről (majdnem jobbágyságot írtam :D), hogy keveri a kádárrendszer különböző szinteken álló haszonélvezőit és a plebszet, a csők cseléjét, amelyiknek politikailag sem futotta többre, minthogy az legyen, ami; mert mindig beérte seggnyalással.
Most félreértés ne essék, az, hogy Gyursánt sikerült elzavarni nem olyan nagy siker, mert ha valaki olyan hülye, hogy erre szinte direkte föl is hívja a birkákat, az farkascsordát kap. Úgy kellett neki! :D
Hamar beállt azonban a segghiány.
Hát csak szorgalmasan nyalni, nyalni!
Abból lesz a népnemzeti világhír.
A nemzeti X faktorban magyarék már minden hülye jónép elé furakodtak.
Talán, ha kitörne egy új tatárjárás...:D

dr.Hüppögő Balneológus 2012.02.03. 20:07:20

Bóvliországnak bóvliszínházat!

Szeretünk Viktor! Harcolunk a békéért!

Sárga Nyakkendő 2012.02.03. 20:39:50

@no successful:
"Ügyesen vágott videó ügyesen megválasztott alanyokkal.
Elmegyek bármelyik balos, vagy LMP-s bulira, aztán órás anyagot nyomok le ilyen arcokkal."

Szaladj, Kiscsákó, csináld!
A Rémhírtévében vagy az Echon még sztár is lehetsz vele!

Mr. Mojo 2012.02.03. 20:46:31

Nekem az tetszik, hogy 10-15 hülyegyerek ossza itt az észt, és többségnek igyekszik mutatni magát.. :) Ilyenkor izgatottságot éreztek, akolmeleg trágyaszagban böfögni nagyon jó lehet... Azt, hogy liberális nem is írom, csak szimpla csicskák vagytok.. Nyugodtan vergődjetek, csak néha nézzetek körül az akváriumban is..

Exminden 2012.02.03. 21:19:23

@TH: ne sértődj meg, na. Mindenki paprikás. Túlérzékeny, ilyesmi. Ha másik oldalt akarsz, megnézed az Index-videót az Opera előtti tüntetésről, ők pont arra mentek rá, hogy azt a néhány leszakadt arcot mutassák meg, akiknek kb. fingja nem volt, hogy merre hány méter, hol is vannak és miért, miközben volt ott másik pár tízezer. És nem hiszem, hogy túlérzékenység, ha vannak még néhányan, akik kicsit kiborulnak a mocskos zsidó kifejezéstől. Így szokott kezdődni. Sokan nem hiszik el (leginkább a törökök), mi történt Törökországban az örményekkel, nem hiszik el, mi történt a II.vh. előtt-alatt-utána, de pl. Ruanda nem olyan régen volt - tessék utánaolvasni, percről percre nyomon lehet követni, hogyan lett a végére kb egymillió halott...

Leonard Zelig 2012.02.03. 21:20:33

Bazmeg, ez a Wass Albert idézet mekkora egy faszság:
pont, hogy a kő nem marad meg, mert a lassú víz is elmossa, nemhogy az, amelyik szalad.
De csak ezt mantrázzák, büfizik, dörgedelmezik, ezt a faszságot, meg az ómagyar fohászt Orbán Vezír seggéhez vagy mi a gecit, mert hogy azt is ez a Wass gyerek írta.

TH 2012.02.03. 21:21:03

@Exminden: öhh, sem nem sértődtem meg, sem a "mocskos zsidó"-t kántáló tömeg nem tölt el örömmel.

Exminden 2012.02.03. 21:26:36

@Prien-u47: Bajszos bácsit jól belehúzták az elvtársai a csőbe. Sajnos mivel megszégyenítették, dühös lesz, és valószínűleg nem saját magára, nehogy már az ő hibája lenne...

Schakal 2012.02.03. 22:54:23

Remekül prezentálták a napokban nyílvánosságot kapott nemzetközi kutatási eredményt, ami szerint egy szük értelmes csoport kihasználja ezeknek a szerencsétlen fogyatékosoknak a fanatizálhatóságát. Csóringerek, olyan sötétek, hogy az már fáj is nekik gondolom.
Egy eszmefuttatást had osszak meg (elnézést a reklámért)
viennahu.eu/uj-szinhaz-a-regi-csatlosoknak-velemeny/

sulcus (törölt) 2012.02.03. 23:58:58

DE hol van Lencsés István a FŐ anonim??

atila68 (törölt) 2012.02.06. 11:15:12

@Mdavid89: Hallotta ön már a szélsőbal kifejezést? No és a liberálist? Ízlelgesse.
A szélsőségek, és az ahhoz való húzás (höhö) oldalfüggetlen.

Schakal 2012.02.11. 12:36:21

@blizma: Remélem nem csak eddig jutottál ... de köszi, mea culpa, lemaradt egy "d" ... most aztán iszonyatosan röstellem ám magam ... irgum és burgum ... ja ... és rézfán fütyülő is - ha az még nem korhatáros persze. ;-D

moophlander 2012.02.13. 18:20:54

@VodkadrinkerPíter: Na, akkor nézz utána, aztán okoskodj! Imádom az ilyeneket....... !!!

moophlander 2012.02.13. 18:31:54

@Plumper_: Jól átmostak........ vagy direkt ezt tanították! Végül is már késő! Hamarosan 2. Izrael leszünk! Amíg az ember értékét a pénze határozza meg, addig nehéz igazságos világot teremteni!

Plumper_ 2012.02.13. 18:48:12

@moophlander: te vagy agyhalott.
különösen a magyarok szeretik a pénzt, és egymás pénztárcájában turkálni. meg persze dögöljön meg a szomszéd tehene. magadra ismertél, mongol korcs?

moophlander 2012.02.20. 09:08:39

@Plumper_: na lám...lám....!!! Mongol korcsnak neveztél! Téged ezért senki nem von felelősségre! Bezzeg, ha én mondanék egy ilyen jelzőt a te származásodra, egyből antiszemita, fasiszta, rasszista lennék, akit ki is tiltanának a blogból! És még szerintetek tűnt el a szólásszabadság! Magadat és a fajtádat minősítetted ezzel!

Plumper_ 2012.02.20. 09:23:15

@moophlander: lám, lám, hogy felháborodik itt valaki!
csak megnéztem, mit szólsz, de láthatod, hogyan esnek bizonyos jelzős szerkezetek.
egyébként tedd szívedre a kezed, és kérdezd meg magadtól, tényleg nem vagy-e zsidógyűlölő? nem az én bajom, ha igen, hanem a tiéd.

moophlander 2012.02.20. 12:54:23

@Plumper_: "Magyarázom a bizonyítványom" effektusba estél! Nem csodálkozom......

Plumper_ 2012.02.20. 13:14:03

@moophlander: nagyot tévedsz. én igazat írtam egyrészt, másrészt pedig nekem nem kell semmi miatt magyarázkodnom. inkább neked kellene, de mint mondtam, saját magad felé, magadban.

Lehetett láng 2012.02.23. 20:54:34

@satho: NEMCSAK a videók tragikomikusak, hanem a kommentek is, szinte mind! HONNAN van bennetek ennyi oktalan gyűlölet??????????
Hihetetlenül elkeserítő.
:(

Lehetett láng 2012.03.10. 15:21:55

@a halál kamionja mindenkit elgázol: nem az nem tetszik neki, hanem az olyen tahó, 40 IQ-s véresszájúak, mint amilyen TE vagy! :P

Lehetett láng 2012.03.10. 15:23:42

@Leonard Zelig: ismét 1 40 IQ-s hozzászóló! :)

Darth Revan 2017.11.13. 11:38:38

@a halál kamionja mindenkit elgázol:

Nekem az tetszik a Vidnyaszky gyerekben, hogy olyat mert a nemzeti szinpadara vinni, amiert Alfoldit tuti megkovezte volna az uri jobb oldal, de mivel Vidnyanszy rendezte, ezrt tapsoltak a hatalmas faszt markolaszo kisfiunak. Bravo! Ez az igaz magyar muveszet, nem az a szar, amit Alfoldiek csinaltak...
Bemelegitesul meg csak lovagol a kisfiu (egy nagyfaszu szamaron)
De hamar odanyul a diszno faszahoz.

uploads.disquscdn.com/images/e717a6c9e630cf1c1d7013e01419ddf7319aa49bf665280b212884df786d9432.jpg

uploads.disquscdn.com/images/960c8105a37dbcca8ae6edd6f3ddfb5b69b2c08ac55060793f324ec34e8811c5.jpg
süti beállítások módosítása